Online vevőszolgálat (horvát)
1097 Budapest, Táblás u. 36.
Főbb feladatok
- visszaigazolás küldése, rendeléseknél cím ellenőrzése, megjegyzések kezelése, számlák nyomtatása;
- telefonos és személyes ügyfélszolgálat;
- rendelésekkel összefüggő levelezés lebonyolítása, termékhiány esetén kiértesítés, cseretermék ajánlása;
- fordítás, termékfeltöltés az idegen nyelvű oldalra;
- utalásra váró rendelések kezelése;
- rendelések státuszának aktualizálása;
- kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, kártérítési igények készítése és kezelése;
- csomagok kiküldésének figyelemmel kísérése, koordinálása
Munkakör betöltésének feltételei
- érettségi;
- a szolgáltatás ország határon túlra történő terjesztésének érdekében a magyar horvát nyelv társalgási szintű ismerete;
- kereskedelmi szemlélet, kiváló kommunikációs készség;
- jó szervező- és problémamegoldó készség;
- dinamikus, precíz, csapatmunkát kedvelő, stressztűrő, pozitív személyiség;
- felhasználó szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office, Internet, stb.)
Amit kínálunk
- stabil munkahely;
- versenyképes bér- és juttatási csomag;
- fejlődési lehetőség;
- változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatalos csapat részeként;
- hűségidő után járó jutalom
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- vevőszolgálati ügyintézőként vagy idegen nyelvű vevőszolgálati munkakörben szerzett munkatapasztalat;
- főiskolai vagy egyetemi oklevél;
- bolgár/cseh/szlovák nyelv ismerete
Állás adatai
Állás azonosító:
|
878 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Online vevőszolgálat (horvát) |
Munkavégzés helye: |
1097 Budapest, Táblás u. 36. |
Szakterület: |
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Online vevőszolgálat (horvát)