Online vevőszolgálat (cseh)
1097 Budapest, Táblás u. 36.
Főbb feladatok
- Visszaigazolás küldése, külföldi rendeléseknél cím ellenőrzése, megjegyzések kezelése, számlák nyomtatása
- Telefonos és személyes ügyfélszolgálat
- Rendelésekkel összefüggő levelezés lebonyolítása, kiértesítés termékhiány esetén
- Fordítás, termékfeltöltés az idegen nyelvű oldalra
- Utalásra váró rendelések kezelése
- Rendelések státuszának aktualizálása
- Kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, kártérítési igények készítése és kezelése
- Csomagok kiküldésének figyelemmel kísérése, koordinálása
Munkakör betöltésének feltételei
- Érettségi
- Cseh nyelv társalgási szintű ismerete
- Kereskedelmi szemlélet, kiváló kommunikációs készség
- Jó szervező- és problémamegoldó készség
- Dinamikus, precíz, csapatmunkát kedvelő, terhelhető, pozitív személyiség
- Felhasználói szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office, Internet, stb.)
Amit kínálunk
- Teljes munkaidős állás
- Stabil háttérrel rendelkező, több mint 20 éves múltra visszatekintő vállalatcsoport
- Versenyképes bér- és juttatási csomag
- Változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatal csapat részeként
- Hűségidő után járó jutalom
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- Vevőszolgálati ügyintézőként vagy idegen nyelvű vevőszolgálati munkakörben szerzett munkatapasztalat
- Főiskolai vagy egyetemi oklevél
Állás adatai
Állás azonosító:
|
877 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Online vevőszolgálat (cseh) |
Munkavégzés helye: |
1097 Budapest, Táblás u. 36. |
Szakterület: |
Telefonos ügyfélszolgálat |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Online vevőszolgálat (cseh)