Online ügyfélszolgálatos (szlovák/szlovén/lengyel)

1097 Budapest, Táblás u. 36.

Főbb feladatok

  • visszaigazolás küldése, külföldi rendeléseknél cím ellenőrzése, megjegyzések kezelése, számlák nyomtatása;
  • telefonos és személyes ügyfélszolgálat;
  • rendelésekkel összefüggő levelezés lebonyolítása, kiértesítés termékhiány esetén;
  • fordítás, termékfeltöltés az idegen nyelvű oldalra;
  • utalásra váró rendelések kezelése;
  • rendelések státuszának aktualizálása;
  • kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, kártérítési igények készítése és kezelése;
  • csomagok kiküldésének figyelemmel kísérése, koordinálása

Munkakör betöltésének feltételei

  • érettségi;
  • a szolgáltatás ország határon túlra történő terjesztésének érdekében a magyar mellett a lengyel , szlovák és szlovén nyelv társalgási szintű ismerete;
  • kereskedelmi szemlélet, kiváló kommunikációs készség;
  • jó szervező- és problémamegoldó készség;
  • dinamikus, precíz, csapatmunkát kedvelő, stressztűrő, pozitív személyiség;
  • felhasználó szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office, Internet, stb.)

Amit kínálunk

  • stabil munkahely;
  • versenyképes bér- és juttatási csomag;
  • fejlődési lehetőség;
  • változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatalos csapat részeként
  • hűségidő után járó jutalom

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • vevőszolgálati ügyintézőként vagy idegen nyelvű vevőszolgálati munkakörben szerzett munkatapasztalat;
  • főiskolai vagy egyetemi oklevél;
  • bolgár/cseh/német nyelv ismerete

Állás adatai

Állás azonosító: 742
Pozíció pontos megnevezés: Online ügyfélszolgálatos (szlovák/szlovén/lengyel)
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Táblás u. 36.
Szakterület: Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Online ügyfélszolgálatos (szlovák/szlovén/lengyel)