Online ügyfélszolgálatos (cseh)

1097 Budapest, Táblás u. 36.

Főbb feladatok

  • Visszaigazolás küldése, külföldi rendeléseknél cím ellenőrzése, megjegyzések kezelése, számlák nyomtatása
  • Telefonos és személyes ügyfélszolgálat
  • Rendelésekkel összefüggő levelezés lebonyolítása, kiértesítés termékhiány esetén
  • Fordítás, termékfeltöltés az idegen nyelvű oldalra
  • Utalásra váró rendelések kezelése
  • Rendelések státuszának aktualizálása
  • Kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, kártérítési igények készítése és kezelése
  • Csomagok kiküldésének figyelemmel kísérése, koordinálása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Érettségi
  • Cseh nyelv társalgási szintű ismerete
  • Kereskedelmi szemlélet, kiváló kommunikációs készség
  • Jó szervező- és problémamegoldó készség
  • Dinamikus, precíz, csapatmunkát kedvelő, terhelhető, pozitív személyiség
  • Felhasználói szintű, magabiztos számítástechnikai ismeretek (MS Office, Internet, stb.)

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős állás
  • Stabil háttérrel rendelkező, több mint 20 éves múltra visszatekintő vállalatcsoport
  • Versenyképes bér- és juttatási csomag
  • Változatos munkafeladatok egy lendületes, fiatal csapat részeként
  • Hűségidő után járó jutalom

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Vevőszolgálati ügyintézőként vagy idegen nyelvű vevőszolgálati munkakörben szerzett munkatapasztalat
  • Főiskolai vagy egyetemi oklevél

Állás adatai

Állás azonosító: 676
Pozíció pontos megnevezés: Online ügyfélszolgálatos (cseh)
Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Táblás u. 36.
Szakterület: Telefonos ügyfélszolgálat
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Online ügyfélszolgálatos (cseh)